سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ شرفى برتر از اسلام نیست ، و نه عزتى ارجمندتر از پرهیزگارى و نه پناهگاهى نکوتر از خویشتندارى ، و نه پایمردیى پیروزتر از توبت و نه گنجى پرمایه‏تر از قناعت . و هیچ مال درویشى را چنان نزداید که آدمى به روزى روزانه بسنده نماید ، و آن که به روزى روزانه اکتفا کرد آسایش خود را فراهم آورد و در راحت و تن آسانى جاى کرد ، و دوستى دنیا کلید دشوارى است و بارگى گرفتارى ، و آز و خودبینى و رشک موجب بى‏پروا افتادن است در گناهان ، و درویشى فراهم کننده همه زشتیهاست در انسان . [نهج البلاغه]

به نام خدایی که در این نزدیکیست

 

از مدتها قبل(چندسال) تصمیم داشتم تا وبلاگی را برای نوشتن راه‌اندازی کنم اما همیشه راجع به موضوع آن تردید داشتم و  فکر می‌کردم باید موضوعی را انتخاب کنم که ارزش وقت‌گذاری را داشته  و برای خودم و افرادی که به آن مراجعه می‌کنند مفید باشد. بعد از شروع تحصیل در رشته مدیریت (کسب و کار) دانشگاه جامع علمی کاربردی (مهرماه 89)، به نظرم رسید ارائه مطالب مرتبط با رشته تحصیلی بهترین باشد.

تلاش خواهم کرد تا مواردی که به عنوان تحقیق دانشجویی به اساتید ارجمند ارائه می‌کنم، همچنین مطالب مفید اساتید این رشته و سایر موارد مرتبط با مدیریت و بازاریابی را ارائه نمایم.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط وحید مرسلی 91/1/26:: 10:25 صبح     |     () نظر