سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ـ در توصیف قدرت خدای سبحان ـ :اوست که آفریده هایش را در دنیا ساکن کرد و پیامبرانش را به سوی جنّ و انس فرستاد تا برایشان پرده از دنیا برگیرند [امام علی علیه السلام]

یکی از بزرگترین دستاوردهای مهم بشری ایجاد فضای مجازی و الکترونیکی شدن اغلب فعالیت‌هاست. در حال حاضر هدف نهایی در این زمینه دست‌یابی به دولت الکترونیک (E-Government) است. همان‌گونه که یکی از مهم‌ترین دغدغه جوامع بشری موضوع آموزش است در فضای الکترونیکی و دولت الکترونیک نیز این موضوع منتقل شده است که به آن به آموزش الکترونیکی یا به بیان درست‌تر یادگیری الکترونیکی اطلاق می‌شود. این موضوع در کشورهای توسعه یافته دهه سوم خود و در کشور ما نیز دهه دوم خود را سپری می‌کند. در ترم دوم تحصیلی تحقیق دانشجویی را با عنوان "آموزش الکترونیکی" برای درس مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات تهیه کردم که خلاصه‌ای از آن را با آرزوی مفید فایده بودن ارائه می‌کنم.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط وحید مرسلی 91/1/30:: 11:38 عصر     |     () نظر

یکی از مسائلی که کشور ما با آن مواجه است موضوع تورم است. این موضع در ابتدای هر سال نمود بیشتری پیدا می‌کند. خصوصا در سال جاری با توجه به شرایط موجود و نیز اعلام آمارهای جدید (براساس اعلام بانک مرکزی نرخ تورم در پایان سال 90 در مقایسه با پایان سال 89 با 9.4 درصد افزایش به 21.5 درصد رسیده است). در هر حال بحث تورم به بخشی از زندگی ما تبدیل شده است که همواره باعث نگرانی است. اما بسیاری از ما تا کنون مطالعه‌این در این خصوص انجام نداده‌ایم. در اولین ترم تحصیلی خود تحقیقی دانشجویی را با عنوان تورم را برای درس اصول علم اقتصاد ارائه کردم. در این جا خلاصه‌ای از آن را که در واقع گردآوری و دسته بندی مطالب از بین مقالات مختلف با این موضوع بود را ارائه می‌کنم.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط وحید مرسلی 91/1/27:: 10:27 صبح     |     () نظر

به نام خدایی که در این نزدیکیست

 

از مدتها قبل(چندسال) تصمیم داشتم تا وبلاگی را برای نوشتن راه‌اندازی کنم اما همیشه راجع به موضوع آن تردید داشتم و  فکر می‌کردم باید موضوعی را انتخاب کنم که ارزش وقت‌گذاری را داشته  و برای خودم و افرادی که به آن مراجعه می‌کنند مفید باشد. بعد از شروع تحصیل در رشته مدیریت (کسب و کار) دانشگاه جامع علمی کاربردی (مهرماه 89)، به نظرم رسید ارائه مطالب مرتبط با رشته تحصیلی بهترین باشد.

تلاش خواهم کرد تا مواردی که به عنوان تحقیق دانشجویی به اساتید ارجمند ارائه می‌کنم، همچنین مطالب مفید اساتید این رشته و سایر موارد مرتبط با مدیریت و بازاریابی را ارائه نمایم.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط وحید مرسلی 91/1/26:: 10:25 صبح     |     () نظر