سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در آغاز سرما خود را از آن بپایید و در پایانش بدان روى نمایید که سرما با تن‏ها آن مى‏کند که با درختان . آغازش مى‏سوزاند و پایانش برگ مى‏رویاند . [نهج البلاغه]

مدیریت علم است یا هنر؟ اولین باری که این سوال برایم ایجاد شد یاد  سوال معروف علم بهتر است یا ثروت افتادم. در هر حال ابتدا سعی کردم خودم پاسخ سوال را دریابم دلایلی داشتم که مدیریت علم است و نیز دلایلی به ذهنم خطور می کرد که مدیریت هنر است. در هر حال برای درک بهتر موضوع باید ابتدا  تعریف مدیریت را مرور کنیم سپس این سوال را پاسخ دهیم.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط وحید مرسلی 91/6/31:: 9:18 عصر     |     () نظر

در ترم تابستان قرار بود خلاصه موضوع مقاله پرواز بوفالوها را برای همکلاسی ها ارائه کنم اما به دلیل تداخل ساعت کلاس با تعطیلات رسمی این امکان میسر نشد. تصمیم گرفتم آن را از این طریق ارائه کنم. این مقاله تقریبا برای دانشجویان رشته مدیریت و افرادی که مطالعاتی در خصوص مدیریت دارند آشنا است. اما ممکن است دوستانی از آن بی خبر باشند، همینطور یادآوری برای کسانی باشد که قبلا آن را مطالعه کرده باشند. البته آنچه در ادامه می آید خلاصه ای از این موضوع است .

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط وحید مرسلی 91/6/26:: 8:29 عصر     |     () نظر

در دو بخش قبلی در خصوص نظریه های مدیریت در دوران کلاسیک و مکتب روابط انسانی (نئو کلاسیک) مطالبی بیان شد. در بخشی پایانی آشنایی با نظریه های مدیریت دوران مدرن که حاوی جدیدترین نظریه های مدیریت است به اختصار ارائه می شود.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط وحید مرسلی 91/6/3:: 1:32 عصر     |     () نظر